World Trip 2013 / 2014 - Reisverslagen van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu World Trip 2013 / 2014 - Reisverslagen van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu

World Trip 2013 / 2014

Hallo, even een korte update van mijn voorbereidingen.

Volgende week ga ik proberen mijn route vast te stellen en mijn tickets te kopen.
Verder nog vanalles regelen zoals: nieuw paspoort, auto uit de belasting halen, zorgverzekering veranderen etc etc....
Veeeeeel werk dus. Zeker omdat ik begin februari al wil gaan.
Je zou er bijna moe van worden......

Ik ga in ieder geval naar : Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Australië, Nieuw Zealand en Indonesië. .
Van 1 april t/m 13 mei ga ik een rondtrip maken in Thailand-Laos en Cambodja, met Britt ( 25 ) uit Venray.
Ik weet verder nog niet precies mijn route... maar ik ga ook nog naar Australie en Nieuw Zeeland.
Al met al zal ik wel 6 tot 12 maanden weg blijven gok ik zo...

Nou, tot snel maar weer. ( wanneer er meer duidelijk is )

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2014

Eindelijk weer in Azië!!!

28 December 2013

En toen ging er wat gigantisch mis.....

16 November 2013

New Zealand, land of contrasts and Lord of the R.

15 Oktober 2013

Melbourne...na een lange hilarische drive share.;)

06 September 2013

Coucsurfen van 6-9 Sydney etc. t/m 14-10 !!!
Sabine

Hallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn (wereld-) reis blog!!!! Ik ben dus Sabine, een spontane en reislustige 34 jarige meid uit het gezellige Noord Brabant...... Na het stuklopen van mijn bijna 15 jarige relatie, het verliezen van mijn huis en mijn baan, vond ik het hoog tijd voor mijn ultime uitdaging! In februari 2013 ( preciese datum wordt binnenkort bekend ) ga ik starten aan mijn wereldreis! In de blogs zul je mijn voorbereidingen lezen en mijn reisschema etc. En later natuurlijk mijn ( ik hoop ) wekelijkse blogs!! Ik reis alleen, voor zover je alleen bent als ik dat zo lees op de reisblogs en forums over Zuid Azie en Australie waar ik op zit....) Ik kom vast een heleboel adere ( NL ) backpackers tegen.

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 52848

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 15 Mei 2014

World Trip 2013 / 2014

Landen bezocht: