FF kort vanaf Hoi An..... - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu FF kort vanaf Hoi An..... - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu

FF kort vanaf Hoi An.....

Door: me again

Blijf op de hoogte en volg Sabine

16 Februari 2013 | Vietnam, Hoi An

Hoi hoi,

Nog thanx voor the comments hier op mijn blogjes.... leuk leuk!

Ik typ dit even, omdat ik ff niks te doen heb nu...erg he?! lol
Ik zit te wachten op mijn huurfiets, zodat ik naar het oude centrum kan gaan... ( kan ook lopen maar is 1 km vanaf mijn mooie hotel, en tis warm dus tja ) ;)

Vanmorgen ben ik al vroeg met een slaapbus vanaf Hue naar Hoi An afgereisd. Ik lag, met een stel uit Spanje helemaal achterin plat en languit in een soort van bed... Kei grappig.
Na 5 uurtjes rijden door o.a. bergen ( mooi ) en een pauze bij de zee ging ik over, mijn hele hebben en houden, op een easyryder ( motorscooter ).
Leuke rit met een leuke jongen haha lol. ( gewoon leuk hoor ;) )

Nu ben ik al een uurtje aan het installeren in mijn hotel: Southern Hotel and Villa's ( heb een villa ! ) dus iets vanaf het centrum.
Mooi hotel complexje met zwembad etc... mooie villa's ook. Beetje duurder dan een dormroom in een hostel, dat wel....
Maar het is het laatste weekend van de TET holidays dus alles zat volgeboekt en was erg duur. Heb hele nacht lopen zoeken op internet .

Deze was een super saver deal hahaha, 75 korting. Soort last minute.
Eny way, looking good so far!
Mijn fiets is er. Ik ben er weg van.

Als het lukt later wat foto's.
Chao !

xxx

  • 16 Februari 2013 - 09:09

    Wout:

    Ondertussen heb je elke dag wel wat nieuws te beleven. Have fun in de oude stad. We wachten de foto's af. kuzz

  • 16 Februari 2013 - 10:30

    Arnold ;-):

    Laat het 'gewone' gerust ook 'bijzonder' zijn hoor, leuk!

  • 16 Februari 2013 - 13:20

    Peter Claassen:

    goed bezig lieverd lukt het allemaal

  • 16 Februari 2013 - 16:17

    Sabine:

    Hoi you guys.. .

    Thanx. alles gaat goed ja. en hier is net nomale zelfs bijzonder.... zo veel te zien..
    zo veel kleuren, pagodes etc.... niet normaal.
    De foto s volgen .. iig op fb.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Hallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn (wereld-) reis blog!!!! Ik ben dus Sabine, een spontane en reislustige 34 jarige meid uit het gezellige Noord Brabant...... Na het stuklopen van mijn bijna 15 jarige relatie, het verliezen van mijn huis en mijn baan, vond ik het hoog tijd voor mijn ultime uitdaging! In februari 2013 ( preciese datum wordt binnenkort bekend ) ga ik starten aan mijn wereldreis! In de blogs zul je mijn voorbereidingen lezen en mijn reisschema etc. En later natuurlijk mijn ( ik hoop ) wekelijkse blogs!! Ik reis alleen, voor zover je alleen bent als ik dat zo lees op de reisblogs en forums over Zuid Azie en Australie waar ik op zit....) Ik kom vast een heleboel adere ( NL ) backpackers tegen.

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 52887

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 15 Mei 2014

World Trip 2013 / 2014

Landen bezocht: