Even kort ( want internetcafe gaat dicht ) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu Even kort ( want internetcafe gaat dicht ) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu

Even kort ( want internetcafe gaat dicht )

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Sabine

06 April 2013 | Thailand, Chiang Mai

Zo, mijn laatste verhaaltje eindigde in Chiang Mai, FWD House met Marilou.

Daar hebben Marilou en ik ondanks onze verschillen best een leuke paar dagen gehad. Veel gelopen en gezien, ook een hele leuke fietstoch gedaan samen.

Want we hadden fietsen gehuurd daar voor een prikkie. Die tocht ging langs allerlei bruggen, stukjes 'stad' , tempels en zelfs langs een heuse Tuincentrumbuurt'waar ik mijn ogen uitkeek.
Ik als tuinliefhebber in combinatie met mijn facinatie met tropische planten en bloemen.. dan weet je het wel!!!!
En er liepen ook nog heel mooie katten rond...heerlijk.
Verder heeft Marilou hier een kettingkje laten maken, toen we na lang zoeken en vragen een soort van juweliersatelier hadden gevonden. En ik heb ergens lijm gehaald om mijn flipflop te lijmen, want ik fietste inmiddels al een tijdje op een slipper. Hahaha net als Katie Davey toen we onderweg waren naar Chiang Rai...lol

Ook een bloedrode grote zonsondergang gezien onderweg op de fiets...was prachtig!!

Ook de rest van de dagen hebben we hier doorgebracht met eten, wandelen, en tempels bekijken overal.
Zo veel te zien hier.. Als je dat vergelijkt met Nederland, naja, is niet te vergelijken. Deze culturen zijn veel uitbundiger en kleurrijker dan de onze.
Alles is mooi en drukversierd. Tenminste dat vind ik.

Na Chiang Mai met Marilou, zal mijn volgende verslag gaan over Pai....
Groetjesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Hallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn (wereld-) reis blog!!!! Ik ben dus Sabine, een spontane en reislustige 34 jarige meid uit het gezellige Noord Brabant...... Na het stuklopen van mijn bijna 15 jarige relatie, het verliezen van mijn huis en mijn baan, vond ik het hoog tijd voor mijn ultime uitdaging! In februari 2013 ( preciese datum wordt binnenkort bekend ) ga ik starten aan mijn wereldreis! In de blogs zul je mijn voorbereidingen lezen en mijn reisschema etc. En later natuurlijk mijn ( ik hoop ) wekelijkse blogs!! Ik reis alleen, voor zover je alleen bent als ik dat zo lees op de reisblogs en forums over Zuid Azie en Australie waar ik op zit....) Ik kom vast een heleboel adere ( NL ) backpackers tegen.

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 52850

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 15 Mei 2014

World Trip 2013 / 2014

Landen bezocht: