Melbourne...na een lange hilarische drive share.;) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu Melbourne...na een lange hilarische drive share.;) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sabine Aldenhoven - WaarBenJij.nu

Melbourne...na een lange hilarische drive share.;)

Door: miss Australia

Blijf op de hoogte en volg Sabine

15 Oktober 2013 | Australië, Melbourne

Hier volgt (echt ) een gaaf verslag over mijn maand in Melbourne...omg wat een belefenissen...

Sabine

Hallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn (wereld-) reis blog!!!! Ik ben dus Sabine, een spontane en reislustige 34 jarige meid uit het gezellige Noord Brabant...... Na het stuklopen van mijn bijna 15 jarige relatie, het verliezen van mijn huis en mijn baan, vond ik het hoog tijd voor mijn ultime uitdaging! In februari 2013 ( preciese datum wordt binnenkort bekend ) ga ik starten aan mijn wereldreis! In de blogs zul je mijn voorbereidingen lezen en mijn reisschema etc. En later natuurlijk mijn ( ik hoop ) wekelijkse blogs!! Ik reis alleen, voor zover je alleen bent als ik dat zo lees op de reisblogs en forums over Zuid Azie en Australie waar ik op zit....) Ik kom vast een heleboel adere ( NL ) backpackers tegen.

Actief sinds 22 Dec. 2012